Міністерство соцiальної політики України
Державна реабілітаційна установа «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «Мрія»
визначна подія 2020 року
Організація навчального процесу за дистанційною формою навчання
Організацію та навчально-методичне забезпечення курсів підвищення кваліфікації фахівців закладів соціальної реабілітації дітей з інвалідністю за дистанційною формою навчання здійснює Навчальна частина Державної реабілітаційної установи «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «Мрія».
Дистанційне навчання здійснюється на основі мережевих технологій на базі модульного динамічного об’єктно орієнтованого середовища для навчання Moodle (Open Source-проект, за ліцензією GNU GPL).
Для того, щоб отримати доступ до роботи на дистанційних курсах, необхідно мати вільний доступ до інтернету та зареєструватися на платформі дистанційного навчання через електронну пошту (navchalnachastina@gmail.com) навчальної частини Державної реабілітаційної установи під своїм логіном та паролем за формою.
Прізвище:
Ім’я:
По батькові:
Назва установи та посада:
E-mail (персональний):
Підвищення кваліфікації за дистанційною формою навчання здійснюється відповідно до Положення про курси підвищення кваліфікації фахівців закладів соціальної реабілітації дітей з інвалідністю за дистанційною формою навчання в Державній реабілітаційній установі. У 2021 році пройти курси підвищення кваліфікації за дистанційною формою навчання зможуть вчителі-реабілітологи, вихователі соціальні по роботі з дітьми-інвалідами, соціальні педагоги .
Слухачам курсів, які виконали навчальний план, захистили випускну роботу та здали залік, видається свідоцтво державного зразка про підвищення кваліфікації.
Навчання слухачів проходить у групі (10-12 осіб) у два етапи: І етап - дистанційний та ІІ етап – очний.
І етап (дистанційний):
- організаційно-настановна та самостійна робота: реєстрація слухачів на платформі дистанційного навчання заповнення анкети та зарахування їх до навчальної групи;
Анкета
слухача курсів підвищення кваліфікації фахівців закладів соціальної реабілітації дітей з інвалідністю
ПІБ* :
*у давальному відмінку просимо звірити написання прізвища, ім’я та по батькові відповідно паспорта
Дата народження:
Місце проживання (область, район, місто, смт):
Контактний телефон:
Базова освіта, спеціальність та кваліфікація за дипломом:
Місце роботи, посада:
Загальний стаж роботи в реабілітації дітей з інвалідністю:
Стаж роботи на займаній посаді:
Кваліфікаційна категорія:
Яку кількість дітей та якого віку ви обслуговуєте:
У яких курсах, конференціях, семінарах тощо брали участь:
Яким досвідом із власної реабілітаційної практики могли би поділитися з колегами:
Відповіді на які проблемні питання у вашій роботі ви хотіли б отримати:
Методичні посібники, розробки, рекомендації тощо потрібні вам або колегам вашого Центру:
Ваші побажання та пропозиції щодо покращення роботи курсів підвищення кваліфікації :
Дата:
- знайомство з викладачами дистанційних курсів;
- ознайомлення з графіком консультацій, темами лекцій та з темами підсумкових робот;
- самостійна робота над завданнями курсу.
На дистанційному етапі слухачі:
- навчаються за веб-ресурсом (дистанційним курсом);
- працюють із науковою та навчально-методичною літературою, електронними навчальними посібниками відповідно до тем лекцій;
- виконують практичні завдання та беруть участь у поточному тестуванні;
- спілкуються і консультуються з викладачами.
ІІ етап (очний):
- проходження практики у структурних підрозділах Державної реабілітаційної установи;
- захист підсумкової роботи (підсумкова робота – це практичний результат підвищення фахової кваліфікації слухача, яка здійснювалася під керівництвом викладачів курсів);
- загальний залік;
- круглий стіл з обміну досвідом роботи.
Зміст матеріалів дистанційних курсів знаходяться за такою єлектронною адресою: